منصور پور ميرزايي وزنه بردار معلول کرماني در مسابقات بين المللي ليبي در وزن100+ کيلوگرم عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان بهزيستي استان کرمان در اين مسابقات که با حضور کشورهاي ليبي ،مالزي ،مصر ،موريتاني ،تونس،الجزاير،مغرب،امارات ،اردن و ايران برگزار شد ،تيم وزنه برداي اعزامي ايران با کسب 24 مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات بين المللي شد.
بنا بر اين گزارش تيم ملي وزنه برداري جانيازان و معلولين ايران که با 20 ورزشکار در دو رده  سني جوانان و بزرگسالان در دومين دوره رقابتهاي بين المللي ليبي شرکت کرده بود با کسب 14 مدال طلا ،6 نقره و 4 برنز عنوان قهرماني مسابقات را به خود اخنتصاص داد .
شايان ذکر است تمامي 20 وزنه بردار حاضر در اين رقابتها جوازحضور در مسابقات جهاني 2010 مالزي در مرداد ماه سال جاري را به خود اختصاص دادند.
شايان ذکر است منصور پور ميرزايي وزنه بردار معلول کرماني که در اين  دوره از مسابقات عنوان نائب قهرماني را از آن خود کرده بود صبح امروز در ميان استقبال مسئولان سازمان بهزيستي ، رئيس هيئت ورزشهاي جانبازان و معلولين و جمعي از ورزش دوستان وارد فرودگاه کرمان شد.
در آيين استقبال از اين ورزشکار افتخار آفرين مهندس نخعي ، رئيس هيئت ورزشهاي جانبازان ومعلولين استان و معاون پشتيباني سازمان بهزيستي گفت : کسب افتخارات پي در پي توسط ورزشکاران معلول و جانباز کرماني در مجامع جهاني وظيفه اين هيئت و بهزيستي را براي توجه بيشتر ، برنامه ريزي علمي تر و … دو چندان مي کند.