آموزش پيشگيري از بروز معلوليت ها  سيرجان

به منظور پیشگیری ازبروز معلولیتها ،دوره آموزشی نحوه پيشگيري از معلوليتها در خصوص بيماريهاي استخوان ، نابينايي، ناشنوايي، بيماريهاي عفوني ،واكسيناسيون كودكان و مراقبت هاي دوران بارداري در بهزیستی سیرجان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در این دوره آموزشی زنان و دختران بي سرپرست 15تا50 سال تحت پوشش بهزيستي شرکت کردند . گفتنی است این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی شرکت کنندگان از کاهش شیوع معلولیتها برگزار شد.

 

تشکیل كميته اصلاح الگوي مصرف در سیرجان

کمیته اصلاح الگوی مصرف در سیرجان با حضور مسئولان واحد ها، كارشناسان و مديران مجتمع هاي روستايي تشكيل گرديد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ،در این کمیته مقرر شده است تا اعضاي كميته با ارایه و اجرای راهکارهای مصوب شده در کمیته حداقل 10درصد در مصرف انرژي و لوازم مصرفي نسبت به دوره هاي مشابه سال قبل صرفه جويي نمايند .

جمع آوري آثار هنرمندان معلول در سيرجان

به همت اداره بهزيستي سيرجان آثار هنري معلولان و مددجويان سیرجانی در زمينه هاي نقاشي ،خطاطي ،عكاسي و هنرهاي دستي و همچنین آثار ادبی معلولین در زمینه شعر به منظور نمایش عموم جمع آوری می گردد . به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، این طرح به منظور تشويق و ترغيب معلولين هنرمند و با هدف ايجاد نمايشگاهی از دستاوردهاي انان صورت مي پذيرد.

واكسينه شدن پرسنل اداره بهزيستي سيرجان در مقابل بيماري هپاتيت

پرسنل اداره بهزيستي ،مسئولين و مددكاران مراكز تحت نظارت بهزیستی سیرجان در مقابل بيماري هپاتيت واكسينه می شوند . به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، طبق هماهنگي به عمل آمده از سوی اداره بهزیستی سیرجان با شبكه بهداشت به منظور مقابل با بیماری هپاتیت کلیه پرسنل اداره مذکور واکسینه می شوند .