در چهارمین روز از هفته بهزیستی مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی در کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ، دراین مراسم باشکوه که درمحل تالار نیلوفر ستاد مرکزی بهزیستی استان برگزار شد ، دکتر عباسی مدیرکل بهزیستی طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی و سی امین سالگرد تاسیس بهزیستی گفت : امروز خدمات ارزنده بهزیستی بر کسی پوشیده نیست و همه ما بعنوان مددکاران و سربازان گمنام عرصه رفاه  اجتماعی در دیار کریمان از این باب مفتخریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی این وظیفه مهم و حساس را برعهده داریم .
دکتر عباسی درادامه سخنان خود با اشاره به موفقیتها و دستاوردهای بهزیستی درراستای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف گفت : هرگز نباید برخود مغرور و خدای نکرده از هدف اصلی خود منحرف شویم .

وی ادامه داد : مادامی که معلول و نیازمندی در جامعه وجود داشته باشد و بیم بروز و شیوع آسیبهای اجتماعی برود ما مددکاران بهزیستی ملزم و موظف به ارائه خدمات سریع و بی منت به مردم هستیم .
وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را موهبتی الهی دانست و افزود: به شکرانه این موهبت خداوندی واجب است تا شبانه روز و با همت و کار مضاعف برای بقاء این نظام عزیز تلاش نمائیم .
دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به وظیفه سنگین کارکنان بهزیستی گفت :با توجه به خاص بودن شرایط مخاطبین سازمان کارکنان با وظیفه سخت و سنگین حمایت و پشتیبانی از محرومین مواجه اند .

 

وی وجود وجدان کاری را در  پیشبرد اهداف سازمان عامل مهم و اساسی دانست و افزود : می بایست برای رسیدن به هدف ها و برنامه های تعریف  شده در بهزیستی  علاوه بر داشتن جدّیت و پشتکار با وجدان کاری بالا به جامعه هدف بهزیستی خدمات ارایه داد .
وی اظهار داشت : هفته بهزیستی فرصت مناسبی است تا تلاشها و اقدامات صورت گرفته توسط همکاران و کارکنان از ابتدای تأسیس تاکنون یاد آوری شود .
مدیر کل بهزیستی به کارکنان این سازمان قول مساعد داد تا تمام تلاش و همت خود را برای  تأمین رفاهیات کارکنان انجام دهد.
وی از صندوق پاسخگویی به سوالات و شکایات که توسط مدیر سازمان پیگیری می شود به عنوان ابتکار ی برای نزدیکتر شدن کارکنان و مدیر یاد کرد و گفت : با توجه به اینکه صرفاً تمامی سوالات مطرح شده مستقیما توسط مدیر مورد پیگیری قرار می گیرد فرصتی برای حل مشکلات درون سازمانی می باشد
برپایه این خبر ، در ادامه این مراسم گروههای هنری معلولین به اجرای برنامه هنری پرداختند و درپایان مراسم با اهداء لوح و هدایای از تمامی پرسنل سازمان ومددکاران نمونه تجلیل شد.