در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع دستور جلسه مقرر شد در صورت امکان نسبت به تمدید مدت اخذ وام خرید مسکن دستورات لازم را مدیر عامل بانک مرکزی مسکن صادر نماید تا 40 واحد آماده تحویل نجف شهر سیرجان به معلولین و مددجویان واگذار شود .
همچنین واگذاری هر واحد ویلایی با قیمت تمام شده 270 میلیون ریال بدون تعهد ساخت محوطه سازی به مددجویان در شهرستانهای رود بار ،قلعه گنج و منوجان و واگذاری ساختمانهای آماده تحویل در شهرستانهای رفسنجان ،بافت ،زرند و شهر بابک که 150 میلیون ریال آنها از محل تسهیلات مسکن مهر می باشد به مددجویان و معلولین از مصوبات دیگر این جلسه بود

در این جلسه در خصوص مسکن مددجویان ویژه شهر کرمان نیز اعلام شد تا ساختمان هایی که 70 تا 80 درصد آنها پیشرفت فیزیکی داشته اند به مددجویان واگذار شود .
در نظر گرفتن مبلغ 200 میلیون ریال تسهیلات مسکن به مددجویان شهرستانهای جنوبی در صورت ارایه سند ،واگذاری زمین مددجویان بمی در سه نقطه از شهر بم و واگذاری 3 پروژه 120 واحدی شهرک رزمندگان بم و 68 واحد استیجاری از دیگر مصوبات بود .
شایان ذکر است واگذاری زمین توسط مسکن و شهر سازی به بنیاد مسکن  در شهرستانهای  فهرج و نرماشیر  و تحویل  واحد های آماده شده در بردسیر  از مصوبات دیگر این جلسه به شمار می رود.

برگه‌ها: 1 2