رونمایی از کتاب خدمت

در پنجمین روز از هفته بهزیستی طی مراسمی در محل سالن اجتماعات نیلوفرستاد مرکزی بهزیستی استان کرمان از کتاب « خدمت » رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، کتاب خدمت در 72 صفحه و چهار فصل به تشریح فعالیتها و عملکرد بهزیستی استان کرمان در سالهای 88و 89 پرداخته است .

بهزیستی از بهترین مجموعه های خدمت رسان به مردم است

فرماندار عنبراَباد گفت : بهزیستی یکی از بهترین مجموعه های درحال ارائه خدمت به مردم است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، ولی محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد در پنجمین روز ار هفته بهزیستی در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه خدمات این نهاد برکسی پوشیده نیست ، اظهار داشت : این مجموعه یکی از بهترین مجموعه های درحال ارائه خدمت به مردم است .
وی با اشاره به اینکه این نهاد با تمام تلاش خود در راستای خدمت به محرومان جامعه فعالیت می کند ، افزود: این یک توفیق عظیم برای این مجموعه است تا به عنوان یک هدیه الهی به آن بنگرند.
مشایخی تصریح کرد : خدمت به معلولان جامعه برای انسان جایگاه والا و بهشتی به ارمغان می آورد ، بنابراین باید قدردان این نعمت الهی بود.
وی خدمات توسط بهزیستی را نوعی مبارزه با تهاجم فرهنگی انست و گفت : ترویج تهاجم فرهنگی از جمله اعتیاد و فساد توسط دشمنان سبب آسیب های جدی به جامعه می شود.
مشایخی با اشاره به نامگذاری سال 90 با عنوان جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت : امیدواریم بتوانیم با همکاری و هماهنگی تمام مجموعه ها به ویژه بهزیستی نسبت به تحقق این شعار بزرگ گام برداریم .
رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد نیز با قدردانی از حمایت های دائمی مجموعه مسئولان اجرایی شهرستان اظهار داشت : باتوجه به درخواست فراوان امیدواریم  بتوانیم درراستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهیم .
عباس صادقی نیا خاطر نشان کرد : درشهرستان عنبرآباد 476 نفر در حوزه توانبخشی و 386 خانوار نیز در حوزه اجتماعی درحال دریافت خدمات از این اداره هستند.
برپایه این خبر ، دردیدار فرماندار عنبرآباد با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد از مدیر و کارکنان این اداره تجلیل شد.

دیدار پرسنل بهزیستی شهربابک با فرماندار و امام جمعه

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، به مناسبت هفته بهزیستی رئیس و جمعی از پرسنل اداره بهزیستی شهربابک با حجت السلام حسینی امام جمعه و افضلی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
برپایه این خبر دراین دیدارها فرماندار و امام جمعه با تقدیر از خدمات تخصصی بهزیستی در شهربابک خواستار گسترش طرحهای پیشگیرانه بهزیستی دراین منطقه شدند.
برپایاه این خبر ، طی مراسمی جشنی با حضور پرسنل و مددجویان بهزیستی شهربابک از تعدادی از پرسنل و مددجویان موفق این اداره تقدیر شد.

همایش خیرین سیرجانی به مناسبت هفته بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در پنجمین روز از هفته بهزیستی همایش خیرین و بهزیستی به همت اداره بهزیستی شهرستان سیرجان برگزار شد.
برپایه این خبر ، دراین همایش که با حضور مقامات محلی ، مدیران منطقه ویژه اقتصادی ، جمعی از خیرین ، مدیران شرکتها و کارخانجات ، مدیران موسسات خیریه و… برگزار شد . راههای تعامل بیشتر خیرین و بهزیستی در شهرستان سیرجان مورد بررسی قرار گرفت.
گرامیداشت هفته بهزیستی در کوهبنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، همزمان با پنجمین روز از هفته بهزیستی مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در محل اداره بهزیستی شهرستان کوهینان برگزار شد.
برپایه این خبر ، دراین مراسم که پرسنل بهزیستی و خانواده های ایشان و جمعی از مسئولان محلی و مددجویان حضور داشتند ، بهره مند رئیس بهزیستی این شهرستان طی سخنانی برانجام کار تخصصی توسط مددکاران بهزیستی برای توانمند سازی مددجویان واجد شرایط تاکید کرد.
دراین مراسم که با اجرای برنامه های شاد هنری توسط تعدادی از مددجویان همراه بود ، هدایای فرهنگی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی کوهبنان به پرسنل بهزیستی اهداء شد.

تشریح عملکرد بهزیستی در رادیو شهری رفسنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان « پنجمین روز ار هفته بهزیستی ، بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان با حضور در برنامه زنده صبحگاهی رادیو شهری رفسنجان علاوه بر پاسخگویی به سوالات مجری برنامه و سوالات تلفنی شنوندگان با تشریح عملکرد بهزیستی رفسنجان در سال 89 پرداخت .