همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع  ضیافت مهر رمضان به همت بهزیستی و خیریه باب الحوایج  کرمان به 20 خانواده دارای معلول، لوازم ضروری منزل اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد بهزیستی و موسسه خیریه باب الحوایج  برگزار شد ،دکتر عباسی  مدیر کل بهزیستی با اشاره به جایگاه بلند کار خیر در پیشگاه خداوند و اجر اخروی و دنیوی این عمل انسان دوستانه گفت :

اهمیت کار خیر در اسلام آنچنان بالا و ویژه است که در قران مجید برای انجام کار خیر توصیه به سبقت گرفتن از یکدیگر شده است.
وی ادامه داد : امسال نیز همچون سالهای گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان طرح سراسری ضیافت مهر رمضان توسط بهزیستی شروع شده که عموم مردم روزه دار ،خیرین ،ادارات و ارگانهای دولتی ، بخش صنعت و صنایع ،جامعه پزشکان و مهندسین ،بازاریان و اصناف ، پرسنل نظامی و انتظامی و … می توانند با انجام هماهنگی با ستاد ضیافت مهر رمضان مستقر در معاونت جلب مشارکتهای مردمی بهزیستی کرمان و یا تماس با تلفن 2132714 برای حضور در این طرح خداپسندانه اقدام نمایند.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان در ادامه با قدردانی از متولیان موسسه خیریه باب الحوائج کرمان به جهت عملکرد خوب در راستای کمک به خانواده های دارای معلول و نیازمند ، به بحث توانمند سازی مددجویان و اولویت قرار گرفتن این موضوع در برنامه ها و اهداف بهزیستی اشاره کرد و گفت: باید با کمک خود مددجویان ،خیرین و موسسات خیریه به سمت توانمند سازی پیش رویم تا افرادی که توانایی مستقل شدن را دارند از چرخه حمایتی بهزیستی خارج شوند .
در ادامه این مراسم خشنود مدیر عامل موسسه خیریه باب الحوایج نیز به تشریح اقدامات و فعالیتهای این خیریه پرداخت و گفت : خیریه باب الحوایج از سال 70 آغاز بکار نموده و در حال حاضر 450 خانواده دارای معلول تحت پوشش این خیریه می باشد.
وی با اشاره به برنامه های پیش روی خیریه برای توانمند سازی مددجویان تحت پوشش افزود : با همکاری ده نفر از مددجویان انجمن حمایت از خیریه را برای توانمند سازی تشکیل داده ایم و با تشکیل کمیته های مختلفی چون آموزشی ،مذهبی ،فرهنگی ،اشتغال ،ازدواج و … در صدد توانمند سازی و اجرای برنامه های مختلف برای مددجویان هستیم .
در ادامه این مراسم لوازم ضروری منزل شامل یخچال ،اجاق گاز ،تلویزیون ، کولر و آبگرمکن ، به 20 خانواده دارای معلول  اهدا شد.