در نهمین روز از ایام ا… دهه فجر همایش 2000 نفری یاوران  انقلاب با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و با حضور 2000نفر از مددجویان این دو نهاد  در کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان در این همایش بزرگ ، ‘غلامرضا كرمي نماينده مردم كرمان و راور در مجس شوراي اسلامي، ‘ گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مردم آزاديخواه كشورهاي مختلف با الگو گيري از جمهوري اسلامي در برابر زورگويان ايستادگي مي كنند.

 

وی افزود: ايستادگي ملت ايران در برابر دشمنان الگويي براي ملت هاي جهان است.
وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران در حالي در آستانه سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران قرار گرفته كه بر اساس اصول و ارزشهاي امام راحل ايجاد شده و توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي تداوم يافته است. نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي ايستادگي مردم براي حراست از آرمان هاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي نظام را عاقلانه، پرشور و در راستاي تبعيت از رهبري دانست و گفت: مردم ايران اسلامي در تمامي صحنه ها به خوبي حضور يافته و خوش درخشيده اند.
وي استقلال را يكي از مهمترين ويژگي هاي انقلاب اسلامي ايران برشمرد و گفت: تحميل جنگ هشت ساله و تشديد تحريم ها در طول 32 سال پس از پيروزي انقللاب اسلامي به اين دليل است كه اعلام كرده ايم كه مي خواهيم مستقل باشيم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به خطبه هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در نماز جمعه اخير تهران اشاره كرد و گفت: سخنان ايشان مبني بر اينكه آنچه در مصر و تونس صورت مي گيرد، ثمره انقلاب اسلامي ايران است، در همان لحظه از طريق سايت ها، اينترنت، سيستم هاي مجازي و ماهواره ها به مردم اين كشور رسيده است.

وي در ادامه جمهوري اسلامي را يكي از قوي ترين قدرت هاي منطقه اي برشمرد و تصريح كرد: اين موضوع را جهان پذيرفته و ما بايد به خود بباليم.
نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: اكنون به بركت انقلاب اسلامي ايران، دولتي عدالت محور و با شعارهاي انقلابي در كشور تلاش مي كند.
وي با اشاره به ديدار خود و چند تن از نمايندگان مجلس به عنوان گروه دوستي پارلماني مجلس شوراي اسلامي با مجلس دوماي روسيه ، تصريح كرد: در حاشيه اين سفر برخي از برخوردهاي مردم آنجا نشان مي داد كه گفتمان انقلاب اسلامي ايران در جهان شناخته شده است.
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاستها خارجی  تاكيد كرد: ما را به استقلال و به عنوان يك شخصيت قوي انقلابي در دنيا مي شناسند كه بايد همانگونه كه تاكنون از اين نظام حراست كرده ايم در آينده نيز در راستاي حفظ و حراست از نظام و انقلاب گام برداريم.
وي يادآور شد: دشمنان سالهاي سال، تلاش استكباري را به گونه اي سازمان داده اند كه كشورها به آنها وابسته باشند.
این مبارز دوران انقلاب  با بيان اين مطلب كه در دوران ستم شاهي كشور به بيگانگان وابسته بوده و مسوولان كشور نيز دست نشاندگان آمريكايي ها بودند، عنوان كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، كشور ما به كشوري مستقل تبديل شده كه روز به روز بر پيشرفت هاي آن در حوزه هاي مختلف افزوده مي شود.
سردار كرمي با اشاره به مسووليت خود در كميته امور دفاعي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: در حال حاضر به طور مستمر خبرهايي درباره ساخت يا رونمايي از چندين مورد از وسايل، تجهيرات و تسليحات دفاعي كشور اعلام مي شود و اين در حالي است كه در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در كشور ما فقط تفنگ ژ3 مونتاژ مي شد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به رونمايي از چهار موشك در ایران گفت: اين موشك ها به زودي در مدار قرار خواهد گرفت.
وي ساخت قايق ها، زير دريايي ها، انواع هواپيماها وهلي كوپترها را مورد اشاره قرار داد و بيان كرد: امروز نه تنها سازنده سلاح هستيم و نه تنها به توليد انبوه رسيده ايم، بلكه كشورهايي براي خريد به ما مراجعه مي كنند و ما جز فروشندگان سلاح به برخي از كشورها هستيم.
وي افزود: اين را دشمن مي بيند و به همين دليل جرات نكرده اند يك قدم به سمت جمهوري اسلامي تهديدات نظامي آنها عملياتي شود.
وي با اشاره به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در عرصه داخلي كشور عنوان كرد: هر روز در درون كشور نيز به موفقيت هايي از جمله در اجراي قانون هدفمندي يارانه ها دست مي يابيم.
كرمي بيان كرد: بركات اجراي اين قانون در يكي دو ماهه اخير به خوبي قابل مشاهده بوده است.
وي با اشاره به اين مطلب كه در درون كشور به ساخت و توسعه كشور توجه ويژه اي در طول دوران انقلاب اسلامي درس يافته ايم، گفت: در بعد دفاعي نيز محكم ايستاده ايم .
وي تاكيد كرد: بايد در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اين روزها را جشن بگيريم و بركات و دستاوردهاي انقلاب از جمله استقلال، برقراري نظام اسلامي، آزادي و عدم وابستگي ملت ايران به قدرتها و ابر قدرت ها را بيش از پيش تبيين كنيم.
برپایه این خبر در ادامه این مراسم حسنخانی رئیس کمیته تعاون و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر،هدف از برگزاری همایش یاوران انقلاب توسط بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) را تجدید بیعت جوامع هدف این دو نهاد با آرمانهای امام و رهبری دانست .
در این همایش  مددجویان بهزیستی و کمیته امداد(ره) به اجرای برنامه های هنری پرداختند و با حضور مسئولان ارشد استان از 5 زن سرپرست خانوار موفق بهزیستی و کمیته امداد تجلیل شد .