برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستانهای سیرجان و کوهبنان
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ششمین روز از هفته بهزیستی یک دوره مسابقه ویلچر رانی ویژه معلولین ضایعه نخاعی تحت حمایت بهزیستی شهرستان سیرجان برگزار شد و درپایان این مسابقه که تعدادی از مسئولان محلی سیرجان نیز حضور داشتند از سوی بهزیستی به نفرات برتر جوایزی اهداء شد. برپایه این خبر ، در شهر کوهبنان نیز در ششمین روز از هفته بهزیستی و به همت اداره بهزیستی این شهرستان مسابقه دوچرخه سواری ویژه فرزندان مددجوی تحت پوشش برگزار شد که در انتهای این مسابقه به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

تقدیر فرمانداران شهرستانهای بم و ریگان از بهزیستی
فرمانداران شهرستانهای بم و ریگان در شرق استان کرمان با ارسال لوحهای سپاس جداگانه از خدمات بهزیستی دراین دو شهرستان تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، علی میرزاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم با بیان مطلب فوق گفت : این تقدیر بدلیل خدمات گسترده بهزیستی بویژه در حوزه اجرای طرحهای پیشگیرانه ، اهتمام به امر توانمندسازی مددجویان ، ساخت مسکن برای جامعه هدف و… صورت گرفته است .
دیدار مشاور وزیر کشور با کودکان شبه خانواده بهزیستی بم
امینی مشاور وزیر کشور و مدیرکل تشکلهای غیر دولتی این وزارتخانه در پنجمین روز از هفته بهزیستی با کودکان مقیم مرکز شبه خانواده سپهر بم دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، درجریان این بازدید و دیدار که رئیس بهزیستی شهرستان بم و جمعی از مقامات محلی بم وی را همراهی می کردند ، امینی و هئیت همراه ضمن بازدید از مجموعه فعالیتهای موسسه خیریه سپهر بم با حضور در مرکز شبه خانواده این موسسه با کودکان مقیم مرکز دیدار و گفتگو کرد.
بازدید فرماندار رفسنجان از  مرکز معلولان بهزیستی
مهندس امینی فرماندار شهرستان رفسنجان در ششمین روز از هفته بهزیستی از مرکز آموزش روزانه معلولان جهش بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دراین بازدید 2 ساعته که بلندی رئیس بهزیستی رفسنجان وی را همراهی می کرد ، خانم ریاحی مدیر مرکز جهش با ارائه گزارش از نحوه ارائه آموزشهای لازم به 20 معلول زیر 14سال دراین مرکز افزود : در کنار ارائه آموزشهای روزانه ، خدمات تخصصی ، کاردرمانی و گفتار درمانی نیز به این معلولین ارائه می شود.
نمایشگاه توانمندیهای معلولان در محل نماز جمعه رفسنجان
در آخرین روز از هفته بهزیستی نمایشگاه توانمندیهای مددجویان تحت حمایت بهزیستی رفسنجان در محل نماز جمعه این شهر دایر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دراین نمایشگاه که با همکاری تشکلهای مردم نهاد مرتبط با بهزیستی ، تشکلهای صنفی معلولان ، کلینکهای مددکاری اجتماعی ، گروههای همیار زنان سرپرست خانوار و… توسط اداره بهزیستی رفسنجان در آخرین روز از هفته بهزیستی در محل مسجد جامع رفسنجان محل برگزاری نماز جمعه برگزار شد ، آثار و صنایع دستی خلق شده توسط مددجویان با توانمندیها و افتخارات کسب شده توسط ایشان و… درمعرض دید عموم قرار گرفت.
شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه مددکاران و مشاوران بهزیستی به ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به مراجعین پرداختند.
ادای احترام پرسنل بهزیستی سراسر استان کرمان به مقام شامخ شهداء
در ششمین روز از هفته بهزیستی روسا ، پرسنل و مددجویان بهزیستی شهرستانهای تابعه استان کرمان با حضور در محل گلزارشهداء شهرهای خود ضمن ادای احترام به مقام مشامخ شهداء قبور مطهر ایشان را گلباران و عطر افشانی کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، حضور پر رنگ کودکان و معلولان دراین مراسم معنوی جلوه های زیبایی از پیوند مردم بویژه معلولین و کودکان با آرمانهای شهداء را به نمایش گذاشته بود.