در جلسه ملاقات عمومی این هفته سازمان بهزیستی استان کرمان ،30 نفر از مراجعه کنندگان با مدیر کل بهزیستی دیدار  و به بیان مشکلات خود پرداختند .
به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان ،در این دیدار مراجعه کنندگان که بخش اعظم آنها از جامعه هدف بهزیستی  بودند، تقاضاهایی چون کمک مالی ،رفع مشکل بیکاری ،نداشتن مسکن وتحت پوشش قرار گرفتن و ….. را داشتند .
پس از پایان این جلسه دکتر عباسی مدیر کل سازمان بهزیستی استان کرمان خطاب به کارشناسان حوزه های مختلف که در جلسه ملاقات عمومی حضور داشتند ، گفت: تنها برقراری جلسه ملاقات عمومی برای پاسخگویی و حل مشکلات مردم کافی نیست بلکه باید کارشناسان مربوطه تا رسیدن به نتیجه نهایی موضوع را بررسی و مشکلات افراد را پیگیری نمایند .
وی با اشاره به تخصص مددکاران برای حل مشکلات مددجویان اظهار داشت :مددکاران می بایست بصورت شفاف  مشکلات مددجویان را تحت بررسی قرار دهند تا مددجو گمان اینکه تنها می تواند با دیدن مستقیم مدیر و یا معاونین مشکلات خود را حل کند ،نداشته باشد .
گفتنی است در این نشست مدیر کل سازمان بهزیستی موضوعات مربوط به مراجعه کنندگان هفته گذشته را نیز مورد پیگیری مجدد قرار داد و توصیه های لازم را به کارشناسان حوزه های مختلف ارایه نمود.
لازم بذکر است این جلسات هر هفته چهارشنبه ها برگزار می شود.