در سال 89 کلینیکهای توان پزشکی  بهزیستی در سراسر استان به ، 32852 نفر خدمات لازم فیزیوتراپی و توان پزشکی را ارایه نموده اند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، دکتر عباسی مدیر کل بهزیستی با بیان مطلب فوق گفت : در حال حاضر 13 کلینیک  توان پزشکی  و فیزیوتراپی بهزیستی در نقاط مختلف استان فعال اند و خدمات لازم را به  معلولین و عموم مردم نیازمند به این خدمات  ارایه می دهند.
وی افزود: این کلینیکها در شهرستانهای کرمان ،بافت،بم ،زرند،سیرجان ،رفسنجان ،جیرفت،کهنوج ،شهربابک،منوجان ،راور،عنبرآباد و بردسیر فعالیت می کنند و خدمات تخصصی مانند فیزیوتراپی ،گفتاردرمانی،شنوایی سنجی ،کاردرمانی ،بینایی سنجی و … را ارایه می نمایند.
دکتر عباسی با اشاره به نیاز معلولین به استفاده از خدمات فیزیو تراپی و توانبخشی گفت: 13 کلینیک موجود در قالب بخش دولتی فعالیت می نمایند که با توجه به اصل 44 قانون اساسی در رابطه با کاهش تصدی گری دولت از این پس برنامه ای برای افزایش کلینیکهای دولتی در سطح استان نداریم .
وی خاطر نشان کرد: برای پاسخ به نیاز همه مناطق استان و فراهم نمودن شرایط در دسترس بودن خدمات کلینیکها آماده ایم تا با استفاده از توان بخش خصوصی و صدور مجوزهای لازم اقدام لازم را در این خصوص انجام دهیم .