کمک مجتمع معدنی گل گهر سیرجان به مددجویان بهزیستی
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، مدیرعامل مجتمع معدنی گل گهر سیرجان به منظور حمایت از اجرای طرح ضیافت مهر بهزیستی با اختصاص 150 سبد غذایی به ارزش کل 000/000 /75 ریال به مددجویان تحت حمایت بهزیستی سیرجان به اجرای هرچه بهتر این طرح کمک کرد.

دیدار مسئولان اجرایی شهرستان رابر با معلولین
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، با هماهنگی صورت گرفته توسط اداره بهزیستی شهرستان رابر تعدادی از مسئولان اجرایی این شهرستان با حضور در منزل تعدادی از معلولین و مددجویان تحت حمایت بهزیستی در شهر رابر علاوه بردلجویی از ایشان به بررسی مسائل و مشکلات احتمالی آنان پرداختند.
این برنامه درراستای اجرای طرح ضیافت مهر بهزیستی صورت گرفت.
اطعام مددجویان بهزیستی رفسنجان توسط بانک سامان
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان و اجرای طرح مهر رمضان بهزیستی ، دویست نفر از مددجویان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان افطار را میهمان بانک سامان این شهرستان بودند .
سفره های افطاری خیرین زرند برای مددجویان بهزیستی
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، در چهاردهمین روز از ماه رمضان جمعی از خیرین و موسسه خیریه سلیمه شهرستان زرند با برپایی مراسم افطاری ویژه فرزندان شبه خانواده و معلولین تحت حمایت بهزیستی زرند ، در طرح ضیافت مهر بهزیستی شرکت کردند.
برپایه این خبر ، دراین مراسم معنوی و سراسر صمیمیت که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی و خیرین زرند برگزار شد ، با اهداء جوایزی از فرزندان شبه خانواده ، موفق در آزمون « چرا نماز می خوانیم » تقدیر شد.