
در راستای اجرای طرح «میز خدمت روستا به روستا»، اداره بهزیستی شهرستان گنبکی با هماهنگی بخشداری ناصریه، دهیاری و شورای اسلامی روستای کریمآباد طبسی و با همکاری مرکز مثبت زندگی، در محل مدرسه ۱۵ خرداد این روستا اقدام به برگزاری میز خدمت و بازدیدهای میدانی کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این برنامه، رئیس، مددکاران اداره بهزیستی و مدیریت مرکز مثبت زندگی ضمن پاسخگویی به مسائل، مشکلات و چالشهای مددجویان، راهنماییهای لازم را ارائه کردند. همچنین طرح سنجش سلامت روان از طریق تکمیل لینک مربوطه توسط مراجعان اجرا شد.
در ادامه، محمد تردست نماینده بخشداری ناصریه به همراه حمیدرضا سلطانآبادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبکی وکارشناسان تخصصی بهزیستی از منازل تعدادی از مددجویان بازدید به عمل آورده و مسائل و نیازهای آنان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.




