مراسم بزرگداشت هفته سلامت و روان در کرمان در محل «گلستان سلامت »مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان کرمان در این مراسم که با حضور مهندس مدیری معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی ، حدادیان رئیس اداره حراست بهزیستی استان ،اسماعیلی معاون توانبخشی بهزیستی،بلندی رئیس بهزیستی شهرستان و جمعی ازخیرین سلامت روان و مددجویان این مرکز برگزار شد؛

مهندس مدیری معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی بهداشت روان به تشریح برنامه ها و اقدامات سازمان در خصوص  بیماران روانی پرداخت و گفت : در حال حاضر 640 بیمار  روانی در استان کرمان مستمری می گیرند .وی اظهار داشت : تیم سیار نیز تاکنون به 210 نفر خدمات سیار ارایه داده است.
وی جمع کل بیماران روانی تحت پوشش بهزیستی در استان را 1855 نفر اعلام کرد و گفت : سازمان بهزیستی به منظور ارایه خدمات به این بیماران از انجام هیچ تلاشی دریغ نمی کند .
وی از مرکز گلستان به عنوان مرکزی که توانسته خدمات بسیاری به بیماران روانی مزمن ارایه نماید یاد کرد و افزود : این مرکز به عنوان مرکزی نمونه در سطح استان به 210 بیمار روانی خدمات ارایه می دهد.
در ادامه این مراسم دکتر بنی واهب مدیر عامل مرکز گلستان سلامت نیز با اشاره به  تاریخچه شکل گیری این مرکز از سال 80 با همکاری چند تن از خیرین  گفت: کار ساخت این مرکز تا سال 1385 ادامه داشت و در حال حاضر 210 بیمار روانی در این مرکز نگهداری می شوند .
وی در ادامه به تشریح خدمات این مرکز پرداخت و افزود : 60 نفر پرسنل کار خدمات رسانی به این بیماران را بر عهده دارند .
گفتنی است در پایان این مراسم که با اجرا ی برنامه های هنری و مسابقه ورزشی طناب کشی همراه بود از خیرین و مددجویان نمونه تجلیل شد.