به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور رییس وکارشناسان تخصصی اداره بهزیستی شهرستان رودبار جنوب وبه منظور ارتباط موثر با مردم میز خدمت در محل نماز جمعه این شهرستان برپا شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان مرتضی نمدادی سرپرست بهزیستی رودبار جنوب در همین رابطه با اشاره به این اصل مهم مبنی بر این که افراد دارای معلولیت از کوچکترین فرصت ها در جهت پیشرفت و توانمند کردن نهایت استفاده را می برند گفت : افراد دارای معلولیت میخواهند تا به همه جامعه ثابت کنند که محدودیت های فیزیکی نمی تواند مانعی برای پیشرفت باشد و ثابت کرده اند که تنها اراده است که می تواند انسان را به قلعه های افتخار برساند .

وی افزود : در راستای خدمت موثر به جامعه به خصوص به افراد دارای معلولیت وبه مناسبت فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت مصلای نماز جمعه این شهرستان شاهد برپایی میز خدمت بهزیتسی بود تا با ارتباط بیشتر با آحاد جامعه مسائل آنان بررسی ودر حیطه قوانین وتوان اجرایی مجموعه بهزیستی برای رفع آن اقدام لازم صورت پذیرد .

شایان ذکر است  میز خدمت در محل نماز جمعه برای پاسخگویی بهتر و ارتباط بی واسطه جامعه هدف با مسوولین بهزیستی شهرستان می باشد.

در این برنامه همچنین مدیران و مددکاران مراکز مثبت زندگی نیز حضور داشته و به درخواست های جامعه هدف رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *