به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت رییس بهزیستی منوجان بهمراه امام جمعه موقت ، فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه ومعاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری از خانوارهای دارای معلولیت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان حجت الاسلام سالاری  امام جمعه موقت منوجان این روز را به همه معلولان و خانواده های آنان تبریک گفت و از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه قدردانی کرد. 

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه معلولیت، محدودیت نیست و باید اهتمام لازم در چارچوب اقدامات دولت برای حل و فصل مشکلات این قشر به کار گرفته شود، اظهار داشت: همه ما باید در جامعه برای کمک به رفاه بیشتر «افراد دارای معلولیت» تلاش کنیم و این امر محدود به سازمان خاصی نیست. 

رئیس بهزیستی شهرستان منوجان نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته جهانی «افراد دارای معلولیت» بر بهره‌گیری بیشتر از گروه‌های جهادی به منظور کمک به رفع نیازهای فوری خانواده‌های فرزند دارای معلولیت تأکید کرد.

نسیبه زارعی  با بیان شرایط نامناسب اقتصادی خانواده های دارای چند معلول، افزود : برای کمک بیشتر به این خانواده ها تصمیماتی در راستای بهبود هزینه های درمانی و رفاهی این افراد گرفته شد و مقرر گردید ترمیم و بازسازی منزل مسکونی این خانواده در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *