خداداد سالاری زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد درپیامی فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت(۱۲آذر)را تبریک گفت ،در بخشهایی از این پیام آمده است :

روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نواقص با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های  افتخار و امید رسید.

این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی  گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. همچنین روز جهانی افراد دارای معلولیت در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی ،با توکل به عنایات حضرت حق ،تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه های گوناگون اجتماع ایفای نقش می کنند.

اینجانب ضمن تکریم و ارج نهادن به  حقوق این قشر عزیز  فرا رسیدن ۱۲آذر ماه روز جهانی افراد دارای معلولیت  را به همه افراد دارای معلولیت و خانواده های محترم و صبور آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات بی شائبه پدران و مادران فداکار ،خانواده های مهربان ، خیرین پشتیبان معلولین و مددکاران این عرصه قدردانی نموده و از خداوند منان سعادت و سربلندی آنان را خواستارم.*

خداداد سالاری زاده

رئیس بهزیستی شهرستان عنبرآباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *